torsdag, februari 01, 2007

Hunger

När man precis kommit i gång och känner att "fan, det här är kul, det här vill jag göra mer", då är det skönt att leva. Sedan kanske man inser att det blir nog ganska mycket jobb med det här och då avtar hungern en smula.

I alla fall, mitt lilla musikprogram Popsie ska ut i radion igen. Just nu är känslan mycket positiv.

En annan sak som kan dämpa framåtandan är att det man förutsatt sig att göra inte blir lika bra som man tänkt. Jag vet sedan tidigare att jag inte borde ha med visuell utformning att göra. Det blir ju nästan alltid skit. Igår störtade jag ändå i Paint (ja, den nivån rör jag mig kring) och gjorde en bild till nämnda radioprogram.

Popsies hemsida där cool artwork kan avnjutas, och även programmet avlyssnas, finns via PiteFM-länken här intill.

Inga kommentarer: