onsdag, juni 06, 2007

Pip.

Plötsligt blev det högsommar. Det luktar nymålat, nyklippt och nygrillat. Jo, jag har faktiskt tagit en promenad. Gick ner till Pitebo med mina nycklar. Jag köpte även en glass på Coop. Tänkte först köpa Girlie, men sen såg jag att den bara vägde 55 gram mot Spirellos 72 - för samma pris. Skäms lite grann för att jag tänker på det där viset. Men är samtidigt rätt nöjd över min iakttagelse att de 17 grammen extra spirelloglass har ersatts av en idé i Girlie. Drömmen om att vara en girlie. Vi köper drömmar och idéer, så är det.

Jag är klar med mina program. Jag borde jubla, men jag har tappat känslan för längesen. Får se hur det blir när jag hör dom någon gång framöver. Kanske blir jag nöjd, kanske tycker jag det är pinsamt.

Piteå. Det är väldigt fint här nu, men det är det väl överallt.

Pip och brus från datorer som står på. Det tjuter i mitt huvud.

Inga kommentarer: