torsdag, november 25, 2010

Fakta.

Till de tidningssidor jag ägnar mest uppmärksamhet hör sportsidan med sammanställning av tabeller och resultat. Jag gillar att hänga med på den fronten.

Därför är jag mycket glad över Svenska bandyförbundet nya webbsida elitrapport.se. Där kan man först och främst följa en mängd bandymatcher direkt medan de spelas och sedan, längst ned på sidan, klicka sig in på olika matchrapporter.

Till exempel en juniormatch mellan Västerås P18 och Kalix P18. Den slutade 31-0 och sånt kan ju hända, men det verkligt ovanliga är att samtliga spelare i Västerås gjorde mål. Alla utom målvakten. http://www.elitrapport.se/Data/report1048.html

13.15 på söndag kommer jag själv att spela i en match som går att följa på denna förnämliga sida. Selånger SK Bandy mot Nyborgs SK i division 1 norra.

2 kommentarer:

kanin sa...

Gillas!

Tvivlet sa...

Bra!

Jag kollade på den där matchrapporten igen och såg att Kalix till råga på allt missade en straff. Fördömt!

Temperatur 4°C.