torsdag, januari 26, 2006

*suck*

Men guuud, nu har jag stått och väntat på ordförande Alm i fyrtio minuter. Jag tänker mig många scenarion till varför han är så sen. Alltför sent kommer jag på att jag borde lyssna av telefonsvararen. Jojo. "Matchen är inställd."
Får trösta mig med Joe Smooth - The promised land.
Jag kan dessutom gå till kåren och lyssna till Jonas Kullhammar och Per "Ruskträsk" Johansson. Men jag är ju ingen jazzkille. Kanske blir ändring ikväll.

Nu fick jag ont i huvet också. Förbannat.

Sara Martinsson sorterar popkulturen åt mig. Jag får ofta läsa fler än en gång, men tycker mig bli belönad. Se till exempel hennes recension av Tigas nya på The Cricket. (Fast det den egentligen handlar om är väl att hon inte kan fortsätta gilla saker som "alla" gillar?).

Inga kommentarer: