söndag, april 02, 2006

Jag vill vara där

2006-04-02 10:50:19
Åre Björnen, SV 0.9 m/s, -3.9 °C
Duved, SO 1.0 m/s, -3.2 °C
Åreskutan, O 4.0 m/s, -3.9 °C
Åre by, S 0.5 m/s, -4.3 °C

103 av 103 nedfarter är öppna.
41 av 41 liftar är öppna.
















Ja, tack!

Dagens låt: Malchik Gay - t.A.T.u
Jag hade inte förstått att det var t.A.T.u.
"I can be all you need
once you pleased, stay with me" trodde jag att de sjöng och tänkte att det var ju undergivet, men så kollade jag upp texten och den går
"I can be all you need
Won't you please stay with me" och då kändes det lite bättre.
Ja, låten satt perfekt såhär på söndag morgon i alla fall. Upplyftande, livsbejakande, cheerful and bright.

Annars har jag återfunnit Cyborg med M83. Hypnotisk. Tar sig liksom in i hjärnan utan att jag märker det. Den version jag har är 3.48. Hade gärna fått vara några minuter till.

Inga kommentarer: