söndag, oktober 22, 2006

Lyckas jag?

Nu när jag bor i Norrbotten har jag chansen att se även andra delar av norra Sverige. Eller varför inte norra Norge och Finland? Nu ligger ju de där roliga ställena som Kiruna, Rovaniemi, Riksgränsen och Narvik inte lika långt bort som annars.
Fast det kostar ju fortfarande pengar att ta sig dit och när jag bodde Uppsala tänkte jag ofta att jag borde åka till Stockholm, men det hände ganska sällan att jag verkligen gjorde det.
Egentligen är det bara att bestämma sig. Att göra eller att inte göra. Jag tror att jag i januari kan ha råd att göra en av dessa grejer som hittills bara ha tillhört det diffusa "man borde...".
16-21 januari äger Tromsö Internationella Filmfestival rum. Jag vill dit. Kommer jag att lyckas?

1 kommentar:

Anonym sa...

å ishotellet!