lördag, april 18, 2009

Vännen och osten.

Jag ringde en gammal vän. Förut brukade vi prata om livet och om anledningarna till varför människorna gör som de gör. Sen kom våra vardagar att nästan helt sakna beröringspunkter och vi kom av oss. På onsdag ska vi ses igen och promenera omkring på Djurgården med hans son som är elva månader. Det blir spännande.

För övrigt har jag ätit en smaklös ost idag. Jag misstänker att den är en ekologisk lättprodukt. Det finns inga bra ekologiska ostar. Jag tror, när min ostanalys nu är klar, att den som satsar på en smakrik ekologisk ost har en smärre succé att se fram emot. Den bjuder jag på, alla ni ostföretagare som läser denna blogg. Ysta på!

2 kommentarer:

Ida sa...

Vad jag gillar att du bloggar oftare! Det är roligt att läsa!

Tvivlet sa...

Trevligt. Tack!