onsdag, september 07, 2005

Gillar du det här så gillar du det här

Nu börjar det närma sig radiosändningar här. Det verkar som om jag och Elin och Charlotte kommer att sända ett brett retroprogram. Min idé heter "Gillar du det här så gillar du det här". Ett program som blottlägger populärmusikaliska släktskap.
Fast jag kom precis på att det är ett rätt dåligt namn. Musikjournalistik går ju inte ut på att tipsa om musik. Det verkar så ibland.

Nåväl, löven gulnar häruppe och idag strilar ett lätt regn över Piteå. Jag har en enorm cheddar i mitt kylskåp som jag är rädd ska bli gammal. Får väl öppna mitt hem för främmande. Det vore en anledning att fullborda min flytt också. Att det ska vara så svårt att löpa linan ut.

Observera: Ny länk till Liv i Sverige. De har länkat till mig också. Det är jag glad över.

Inga kommentarer: