onsdag, oktober 26, 2005

Uppenbarelse

Ah, man!
Änglamarks knäckebröd! Förpackningen, konsistensen, smaken, färgen, priset - allt är rätt! Årets uppenbarelse på Coop. Fan, vad grymt! Ett stråk av välbehag går genom kroppen när jag ser det stora runda paketet ligga här hemma i skafferiet. "Odling av råg motverkar dessutom övergödning", står det. Fråga mig inte hur. Men det får mig att tro på en bättre värld.

En bättre fredagskväll får man om man lyssnar på "Getaway" med Maxx. I fredags fick man det i alla fall.

Annars håller återfallet av Arcade Fire i sig. Det känns i magen.
Och allt jag gör är det sista innan jul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan nu blev jag sugen på en knäckemacka. Änglamark alltså? Jag har alltid varit frälst på Råg-rut och inte ens prövat Ä-mark. Du kanske kan få provision för det där inlägget förresten?